Carina´s Blogg

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Carina - 2 december 2009 19:53

I dag har vi onsdag.Termometern visade på -6,5 grader på morgonen   Solen sken och himlen var blå.En vacker men kall dag.

Dagen har som vanligt rusat i väg.Vi spelade bowling tillsammans med våra elever i dag,börjar få riktigt bra flyt på klotet nu.Slutatde vid 15 handlade lite och åkte hem.Skulle sätta upp min ljusslinga runt fönstret.Mycket knepigt att göra detta själv,men en redig kvinna klara sig själv.Tyvärr så lös inte alla lampor,så nästa år blir det en ny.

Så var det detta med pepparkakor.Köpte en burk med STORA pepparkaks hjärtan   dom är ju så goda.Tänkte att jag kan ju ta en,nej två är jag värd.Men så blev det inte.Jag blev som besatt och fullkomligen proppa i  mig flera (tio styckna noga räknade).   

Fy så dumt gjort av mig,men det var grymt gott.Får nog be övriga familjen äta upp papparkakorna.

I morgon blir det ingen träning.Ska på föreläsninge med jobbet.

  

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards