Carina´s Blogg

Alla inlägg den 17 december 2009

Av Carina - 17 december 2009 21:16

I dag hade vi jul avslutning för våra elever   En av eleverna hade med sig en varsin flaska rosa champange till oss lärare.

  

Jag är ingen champange älskare men jag gillar ju rosa så champangen blir nog kanon bra till nyårs afton   då Kent & jag firar 24 år tillsammans och 17 år som gifta.


Snön har vräkt ner i dag och det blåser mycket ute.För min del räcker det med snö nu,man ska ju kunna ta sig fram för egen maskin och inte behöva pulsa allt för mycket.Det ger i och för sig extra träning men lagom med snö är alltid bäst.


Träningen var inställd i dag då hallen var uppbokad för morgondagens händelse nämligen skol avslutning.

Passade då på at göra lite jul godis med Isabella

  


  


Hade tänkt baka småkakor också men det får bli en annan dag.


I morgon ska all personal på skolan i väg på julbord till hemlig ort.Rektorn har givit oss en ledtråd -

" En geometrisk form med kunglig touch tillhör numera anläggningen"
Min första tanke var - Enhörna
Morgondagen får ge oss svar,trevligt och gott lär det i alla fall bli   
 

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards