Carina´s Blogg

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Carina - 8 december 2009 22:28

Hade verkligen sett fram i mot att åka ner till Ulricehamn i dag för att para min tik.Dottern Isabella var med och stämningen vad god.Klockan 6 rullade bilen ner och vi var framme vid 10:15,hade då stannat två gånger för att gå på toa.Vi fikade först och sedan var det dags för hundarna att träffas och ha lite kärlek    Men parningen blev inte som jag tänkt mig,är besviken och blir samtidigt arg att jag inte stod på mig att jag ville para en gång till några timmar senare. Det blev ändå 80 mil x 12:14:-/litern. 1000:- för parningen och sen blev det inte bra. George tyckte inte att det var nödvändigt med en parning till samma dag.Varför blev det inte bra då,nej hanen fastnade aldrig i tiken och jag tror inte det kom något i tiken   Har lust att åka ner i morgon igen men min man tycker det är onödigt långt och så viktigt är det väl inte med valpar säger han.Men för mig är det viktigt,har jätte många bra valpköpare som står på kö för en valp från min uppfödning.Så nu känner jag mig totalt misslyckad


Fick med mig torkad svamp av Eva och George,blev jätte glad.

  


Åkte sedan i väg på träning, medelpass-styrka men det fick mig inte att bli gladare.


I morgon är en ny dag och då ska vi spela bowling tillsammans med våra elever för sista gången.Måste slå mitt egna rekord på 141 poäng.Sen är det frissan efter jobbet,dags att färga min utväxt.


Nu är det tid för att lägga sig och sluta grubbla över dagens misslyckande

       

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards