Carina´s Blogg

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Carina - 19 december 2009 21:46

Lördagen är snart slut.Känns som den snöat bort i dag.Började dagen med en lång härlig promenad tillsammans med Kent och hundarna.Sen var jag i väg till jobbet - Jannes Djurfoder.Kent körde mig dit och kom även och hämtade mig,bökigt med snön och svårt att hitta parkering bakom alla snö vallar.

Tog en tur till Länna- City gross.Ingen affär som imponerade på mig.

Efter middagen blev det ytterligare en långpromenad.Jösses vad det snöade och gör fortfarande.Rätt häftigt med all snö faktiskt.

Kruxet är att jag gillar inte att köra bil då det är så mycket snö.Men i morgon är jag så illa tvungen då jag ska handla jul klappar.

Det är endast 5 dagar kvar till jul afton och jag känner mig lite stressad.

Det ska handlas julklappar,baka,handla mat,laga mat,städa,hälsa på min mormor,trimma tax   

Jag får nog sätta klockan på ringning i morgon så får jag försöka att hinna med så mycket dom möjligt.....

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards