Carina´s Blogg

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Carina - 4 december 2009 18:47

Så har vi äntligen fredag.Det är så skönt med fredagar,slutar alltid klockan 13:00   underbart skönt.

Åkte till Haninge i dag för att träffa Johanna på Itrim.Hälso analys nr 2 hade inte gått ner något.Sist vägde jag 57,8 kg i dag vägde jag 58 kg men vet ni vad ? Jo jag har minskat 12 cm runt midjan   helt fantastiskt 77 cm var det i dag och när jag började var det 89 cm. Jag fortsätter nu med två mål mat och två mål med dreas produkter.Jag ska ner till 57 kg om jag så ska svälta i hjäl   


När jag var klar på Itrim gick jag till Haninge centrum,tänkte fixa mina naglar.Men dom hade inte tid då 14:05 men 15:30 hade dom,nej så länge kan jag inte vänta då kommer jag en annan dag.Men 16:30 då går det bra,nej det är ju ännu senare svara jag,vi bokar en tid på söndag i stället.17:00 kan vi också sa hon   Tänk vad svårt det kan vara att göra sig förstådd i sitt eget hemland, men tillslut fick jag Philipinskan att förstå JAG VILL HA EN TID PÅ SÖNDAG,vilket jag fick till slut.


Gick sedan in till min favorit affär ESPRITE.Var lite sugen på något nytt.Hittade byxor en blus och en bolero.Tog två par byxor in i hyten storlek M och S,provade först den minsta storleken och dom satt perfekt,blusen var i storlek 36 även den passade och boleron i storlek S   kände mig jätte snygg i provhytten vilket är ovanligt men sant.Köpte även en julklapp.

Åkte sedan till Ica Maxi och därefter hem för att ordna middag.


Måste bara beräta om gårdagen.Mina arbetskollegor Anna och Tomas jag samt biträdande rektorn Ingrid åkte in till stan igår efter jobbet för att gå på en föreläsning med Bo Hejlskov Jörgensen - Hantering av problemskapande beteende.En fängslande föreläsning med många exempel på hur man bättre kan förstå och bemöta personer med autism.3 timmar lång var den och jag kan varmt rekomendera den föreläsaren,helt fantastisk.

Innan föreläsningen så var vi tvugna att få i oss lite mat.Anna och Tomas vet min svaghet här i livet då det gäller mat,nämligen Sushi.Vi var på en Sushi & Kina buffe på Sveavägen.

MMMM vad gott det var,åt alldeles för mycket


     

Visst är det vackert och helt enkelt underbart


  




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards