Carina´s Blogg

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Carina - 7 december 2009 18:28

 

Tema:Traditioner arbetar ungdomarna med på Östra gymnasiet och när jag såg denna utställning i fredags var jag bara tvungen att ta med kameran i dag och fota detta konstverk i gips.Tyvärr vet jag inte vilken elev som gjort detta men jag har meddelat bild läraren att jag gärna tar den med mig hem om eleven inte vill ha den.Älskar sushi som alla nog redan vet och frågan är -Kan man äta sushi på Jul?

  


  

  Fina sushi bitar


I morse var det  tungt att gå upp    kl 5:30.Ställde mig på vågen som visade 56,4 kg   jag måste ha sett fel,klev av vågen och sedan vägde jag mig igen och även denna gång stod det 56,4 kg   så lte har jag inte vägt efter att jag fått mina tre barn.Vägde det i min glada tonårstid.Så nu kan jag sägs att jag är i ITRIM   


I morgon ska jag till Ulricehamn för att para min tik-Diza.Ska gå upp vid kl 4:30 vill komma i väg senast kl 6:00 det tar 4 timmar och 15 minuter enkel resa.Gillar inte att köra bil då det är mörkt.Det är visserligen mörkt när jag startar men det ljusnar och förhoppningsvis går parningen bra och jag kommer hem innan mörkret lagt sig

  

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards