Carina´s Blogg

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Carina - 15 december 2009 22:22

Det blev sent i går innan jag kom i säng 23:40 var rätt trött då klockan ringde vid 05:30.Snön vräkte ner ute och jag hade bestämt mig för att gå min morgon promenad som vanligt.

Ville inte ta bilen till jobbet i dag så jag gick även dit. Har många steg att ta igen nu efter allt gott jag ätit i helgen.

Vi åkte in till stan med eleverna för att ha socialutbildning,vi åt på restaurang där elevernaa själva fick beställa sin mat,vänta på den och äta med bestick,vänta på varandra tills alla ätit klart.Mycket bra träning och det var riktigt lyckad lunch.

Sen var det dags för jul marknad i Gamla stan   Jösses vad folk det var.Gick sedan till sergels torg och tittade på deras julmarknad innan vi åkte tillbaks till skolan.Toppen dag.

Väl hemma efter jobbet så kände jag inte för att träna.Vill bara vara hemma och fixa lite.Men jag tog mig i kragen och åkte i väg.Tacka vet jag Friskis & Svettis som får mig att må så bra   

Det är ju så roligt att träna och man blir ju så glad   


Det snöar fortfarande för fullt och för min del kan det nu räcka med snö.Lagom är bäst.Dom lovar faktiskt en vit jul.


  


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards