Carina´s Blogg

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

Blandning av sött och salt

Av Carina - 29 april 2011 19:30

Jag bör nu noga tänka igenom mitt bantnings beslut.

Fick en kommentar på gårdagens inlägg från Mari -

Mari

Fredag 29 april 04:58

Jag tycker verkligen att du ska tänka till! Och ibland får jag lite känslan av att du tränar för att du känner att du måste och inte för att du vill? Kom ihåg att träning ska vara roligt och inget tvång man egentligen inte orkar med. Och du är nästan löjligt snygg, smal och fräsch efter att ha fött tre barn och är 42 år.

Träna för att du vill och tycker att det är kul och unna dig av livets goda ibland också, det får inte bli något maniskt tvångsbeteende till sist! Är det verkligen värt att dricka saker som jag kan tänka mig verkligen inte smakar gott när det finns så mycket annat underbart här i livet man kan fokusera på! :) Kram på dig vännen!



Blir verkligen glad för att ni skrive och kommenterar.


Jag tränar dels för att det är roligt,jag mår bra och får så mycket glädje och energi av träningen.Men tränar också för att inte bli tjock,är livrädd för att bli

överviktig.Trevligt att du-Mari tycker att jag är nästan löjligt snygg,smal och fräsch,det glädjer mig att få dessa komlimanger.

Det är som en slags blandning av sött och salt.


I dag var det mösspåtagning för alla studenter på skolan.Vi hade Dres Up på skolan och alla var så fina   Rektorn Stefan höll tal och sedan blev det sång och musik med Anders & Amanda.Som avslutades med allsång.Sjung om studenten.....


       


Det var mer glädje bland personalen i dag, och ALLA mår nu betydligt bättre då denna borderline människa sagt upp sig.Mycket otäck männinska   

Tyvärr ska hon med till Göteborg på söndag men jag ska göra allt för att undvika människan.


Åkte en sväng till Farsta.Hittade då en jacka jag bara var tvyngen att köpa samt en väska.Blev nästan kär i den.

 Jag är ingen väsk tjej.Men denna väska kunde jag bara inte motstå   


Inga ungdomar hemma i kväll,så det blev sushi till middag.Mums så gott det är.

Nu blir det en lugn kväll framför tv med loka och tå viftning.


Kram till er alla

Carina



 
 
Ingen bild

sinna

29 april 2011 20:21

Mycket klokt sagt av Marie tycker jag. Kram Sinna

Carina

29 april 2011 21:32

Söta ni är

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 16 april 2020 07:00

Det är så overkligt, konstigt och skrämmande med covid-19.Jag har nog inte riktigt förstått allvaret i det. Man får höra om det på radion,tv och bland sociala medier.Det har på någotvis varit så overkligt, tills i går då vi fick det tragiska besked...

Av Carina - 27 mars 2020 06:30

Det var en månad sedan jag skrev sist och mycket har hänt i världen sedan dess. Jag försöker att inte tänka så mycket på covid-19.Visst är det fruktansvärt för dom som blir drabbade,men jag kan inte sluta leva eller stänga mig inne.   Vårt gymn...

Av Carina - 26 februari 2020 14:30

Gör mer av det du älskar att göra. Det som får dig att må bra. Livet är för kort för något annat. Att medvetet boka tid med sig själv för att må bra och njuta är en viktig del i att varauthållig. Att gilla vad man tar sig för, skapar en go känsla i...

Av Carina - 16 februari 2020 14:00

Träna hjärtat    Ditt hjärta är din kropps viktigaste muskel och med regelbunden motion får du ett starkare hjärta. Om du tränar och rör på dig dagligen halverar du risken att drabbas av hjärt- och kärlsjukdom jämfört med om du har en stillasittand...

Av Carina - 12 februari 2020 15:30


Igår började Weight Trainer PRO, bokade in mig på första grupp passet kl 18:00. Fem stationer hade vi och man var 40 sekunder på varje station sedan bytte man.Vi körde fyra varv och alla gjorde efter sina förutsättningar.Riktigt tufft men roligt.Vi h...

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards