Carina´s Blogg

Alla inlägg den 15 oktober 2014

Av Carina - 15 oktober 2014 19:45

Huvudet har inte riktigt varit med mig i dag och det kan nog bero på att jag startade morgonen på fastande mage sedan i går kväll kl 20:00.

Hängde på låset redan 07:17 för att vara först i kön på provtagningen.Men pensionärsligan hann före.Fem styckna till och med.Som tur är jobbar dom effektivt på labb och jag kom in väldigt snabbt.

Åt min frukost och fick mitt kaffe vid nio tiden på jobbet vilket kändes väldigt sent.

Är ju van att få frukost runt fem halv sex varje morgon.


  

Här på Hälsokällan i Rönninge fick jag minn bindvävsmassage i dag.Det var välbehövligt och på vissa punkter gjorde det riktigt ont men aj så skönt.En konstig känsla.

Bindvävsmassage lindrar smärtqa och spänningar.Detta kan jag varmt rekommendera.Har nu fått min tredje behandling och en ny tid i november är bokad.


  

Lax är en favorit rätt hos mig och i dag blev den chilistekt med glasnudlar.Receptet hittar du här >>>



Slösa inte bort ditt liv på att imponera på andra.

Gör det du tycker om istället och visa att du tycker om det du gör.




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards