Carina´s Blogg

Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av Carina - 13 oktober 2014 21:45

I bland förvandlas lögner till sanningar.

Vitt blir svart och svart blir vitt.

Modet sviker,rädslan regerar,hämmar allt ,förminskar livet,droppar sitt gift i vår glädjebägare.

I bland måste man ta risken att bränna sina vingar för att hitta porten till ljuset som reflekterar sin färg i vår mörka spegel.Så vi minns att evigheten bor i nuets ögonblick.


Jag har en present till dig Carina.Såg det i enbutik i mitt hus.Och efter vårt samtal i fredags kände jag att jag ville ge det till dig.Jag tror du vet vad det är ?


Ett rött hjärta,det är tungt,så som mitt hjärta känns just nu.Den röda färgen får mig att tänka på kärlek och mitt hjärta är full av kärlek och värme.

Blev så glad och berörd av denna fina present.Är så tacksam för de fina människor omkring mig,som verkligen bryr sig om mig.Tack åter igen för att ni finns.



 

Håll mitt hjärta Håll min själ
Lägg mitt huvud i ditt knä
Säg att du menar
och vill mig väl
Håll mitt hjärta Håll min själ

Som jag väntat alla år
Du kan läka mina sår
Ta mina händer och gör mig hel
Ta mitt hjärta
Ta min själ

Håll mitt hjärta Håll min själ
Låt mig bara stanna här
Så allt jag ber dig allt jag begär
Håll mitt hjärta Håll min själ
Håll min själ

Älskar denna låt med Björn Skifs.



Vänner är änglar som lyfter dina fötter när dina eegna vingar glömt bort hur man flyger.



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards