Carina´s Blogg

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Carina - 2 november 2010 19:15

Det har varit två intensiva dagar på Balingsholm.Ett mycket vackert ställe som jag varmt kan rekomendera er att åka till på konferens.

       

Vi har nu jobbat med arbetsgruppen och de fyra rummen - Nöjdhet,Censur, förvirring och inspiration.Ett tanke sett man även kan ha användning av i det privata.Det är trevligt att träffas hela arbetslaget från särskolan = 18 personer.Vissa hinner man aldrig prata med på jobbet så det var mycket roligt att få sig en pratstunde med dessa personer.

     Det var vackert väder i går så vi tog alla chanser att få vara ute så fort det blev ett avbrott. Denna lilla fontän tyckte jag var riktigt söt så den var jag tvungen att fota.     

På kvällen var det dags för jacuzzi bad för dom som ville.Camilla och jag är badkrukor så vi roade oss med att dricka cider i stället.

       

   

Maarten=ny badad, Ulla, Eva och Jag

     

Här sitter vi och väntar på middagen.När vi var mätta och belåtna blev det dags för Sing Star.Tror nästan att hälften av oss sjöng.Jag och Camilla sjöng så klart tillsammans.Självklart blev det även lite dans.Det blev inte så sent denna kväll och jag blev inte sist,la mig strax efter tolv.

Det uppstod en situation som fick mig att känna mig obekväm   

en kollega visade en sida som för mig inte var ok.


Synd att DU visade denna mig denna sida.Men det är som jag sagt tidigare av berusade män och barn få man alltid veta sanningen.

Men i bland är det bättre att ingenting veta.

Så mitt råd till DIG är tala är silver,tiga är guld 


Det var en seg dag i dag, vi höll på till 16.Sen var det äntligen dags att åka hem. Det är så härligt att få känna sig så välkommen då man kommer hem, som jag gjorde i dag. Hundarna var överlyckliga och barnen var även dom glada att se mig och Kent med.Men när man är så trött som jag var då jag kom hem,hade det varit rätt skönt om ingen hade varit hemma så att man hinner landa och hämta kraft innan man möter upp sin familj och alla glada hundar.


Det blir ingen träning i dag,måste vila upp min fot.Det känns som om den aldrig kommer att bli bra då jag hela tiden utstätter den för träning och dans.

Så i dag får den vila sig så kanske jag kan träna på torsdag.


Ha en bra kväll

Kram

Carina


Hjärtat har sina fängelser som förståndet inte kan öppna

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards