Carina´s Blogg

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Carina - 3 november 2010 21:15

I tisdags morse låg jag i sängen på Ballingsholm och tittade på tv nyheterna.Detta inträffar aldrig normalt så jag kände mig extra lyxig denna morgon.

När dom pratade om vädret så säger dom att detta är ett riktigt november väder vi har framför oss   VA är det redan november?

Jag blev klar vaken direkt.Satte mig upp i sängen och ställde mig själv frågan ? när tog oktober slut ? ja i söndags så klart ,och efter oktober kommer ju november. Det förstår jag med,men det gick så snabbt.


I dag var jag på skolmässan i Älvsjö tillsammans med Camilla.Vi plockade på oss massor av godis som vi åt upp och vinnaren av det bästa godiset blev DN.

Helt klart det godaste godiset.Men vi var ju inte där enbart för att utse vilka som bjöd på det godaste godiset.Vi skulle skaffa oss inspiration och få tips om olika läromedel.

Camilla och jag var med i två olika tävlingar.Den ena tävlingen kunde man vinna en vecka på västkusten och den andra tävlingen var en skid helg i Bjursås. Så nu håller vi tummarna att vi vinner.

Fick även möjlighet att köpa årets första julklappar.Ja nu tror ni nog att jag köpt skolböcker.Men nej då så taskig är jag inte   


Då jag kom hem från mässan var jag väldigt toa nödig,men gick inte till toan dirket, försöker träna min blåsa.Vill ju inte bli inkontinent på äldre dar   

Satte mig i soffan för Kent lagade maten och sa sätt dig vid datorn du för det gillar ju du.Sagt och gjort fram med datorn och efter en stund var maten klar och jag fick lite panik,shit har jag kissat på mig   alldeles blöt var jag i rumpan.

Vänder mig om och ser ingenting i soffan???

Det var ju mörkt i rummet så jag var tvungen att tända lampan för att se vad som orsakat min blöta rumpa. Någon av hundarna hade spytt och det var inte lite.Tror nog att hunden druckit en liter vatten och spytt två liter.

Jag vill INTE ha hundar i soffan,men det vill Kent så då får man ju räkna med detta.Jag blir väldigt irriterad över detta,eftersom jag vill köpa mig en ny soffa.


Nu har jag höstlov och ska njuta av fyra lediga dagar.

Kram

Carina



"I bland måste man börja om"

I bland räcker det inte att sätta sig ner och fundera.

Hur kan vi utveckla det vi gör i dag så att det blir ännu bättre?

I bland måste man trycka på control+alt+delit och börja om från början.






Sex utan kärlek är en tom upplevelse, men bland tomma upplevelser är sex en av de bästa,med rätt person   


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards