Carina´s Blogg

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Carina - 4 november 2010 19:45

Full fart hela dagen och nu är jag jätte trött   skulle nog kunna somna på en gång.Var till banken vid nio för att pratade lite på morgonen, sen hem och dammsög samt torka golv.Vid elva åkte jag till Nykvarn för att trimma två taxar. Hon som trimmade var en rar och trevlig kvinna hon var väldigt förtjust i tjejerna och sa att hon brukar behöva munkorg då hon trimmar taxar,men inte med mina tjejer för dom skötte sig exemplarisk,men jag var inte så nöjd med trimningen även om hon var billig.Hon trimmade inte svansarna och inte huvudet på Diza så hon ser lite rolig ut.Får försöka fixa till henne under helgen.Passade även på att tvätta min bil i dag.

På vägen hem fick jag veta att det endast skulle bli Kent och jag till middagen så jag ringde och erbjöd mig att köpa Sushi men nej tack sa han.FAN också sushi som är så gott.Kan nog äta det var och varannan dag.När jag kom hem ville Kent åka in till söder för att äta på Bröderna Olsson 

Vi gav hundarna mat och rastade dom sen åkte vi in till söder.För er som inte har ätit där någon gång säger jag bara - ÅK DIT.

Till förrätt åt jag ugnsbakad vitlök, till varmrätt Vildsvinsytterfilé med massor av vitlök och till efterrätt Kräm caramell också smaksatt med vitlök.Det var riktigt gott och jag stinker nu som en hel vitlöksfläta.

Dit kommer jag att gå fler gånger   


Det blev ingen träning i dag,foten strejkar,men efter allt jag ätit i dag så borde jag träna dubbla pass.

I morgon ska jag inte ha någon klocka på ringning,ska bli skönt med sovmorgon.



Ha en bra kväll

Kram

Carina



Sådan enighet skall råda emellan er att när den ene gråter skall den andre känna smaken av salt

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards