Carina´s Blogg

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Carina - 6 november 2010 19:30

Då har man avverkat en kryssning till,tror bestämt var den femte i år och det blir nog en till innan detta år är slut.

Jag har väl aldrig träffat så många jag känner på en kryssning som jag gjorde i grå.Först var det Eva,vi jobbade i hop på Bandhagens skola.


  

sen var det Tommy som är Kentas kusin.


  

Träffade en barndomsvän från Vårby Gård- Metin han berättade för Gabriella att han försökte pussa mig då vi var små men si det gick inte helt smärtfritt.Jag gav honom en örfil.


Karin var också med på båten,hon har bott på samma gata som oss.Vi umgicks endel i mitten av nittotalet då vi var mamma lediga.


   

Pirjo var också med.Hon har jobbat påTobias och Isabellas dagis.Vi har även träffats av en slump på Gotland förra året där vi festade en kväll.Kul tjej.  



   

Jag och Gabriell drink innan maten


   

Jag och Gabriella


Det var en mycket rolig kväll med massor av dans och skratt.Avslutade med en räksmörgås innan det var dags att sova vid fem.Men inte gick det att sova. Jag är hopplös då jag ska sova borta.Nio gick vi upp för att äta frukost.Gick sedan tillbaks till hytten för att försöka sova,men nej det gick inte.Så det var bara till att fortsättamed nya drinkar

   

Jag Irene och Johanna


   

Våra döttrar kallade oss för MILFAR.Förstår inte varför ??? Tack tjejer - Irene Gabriella och Johanna för en skrattfylld kryssning med mycket dans.

Tur att vi tummade på att åka snart igen.  


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards