Carina´s Blogg

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Carina - 20 november 2010 22:15

Det var 5 Års kalas på Östra Gymnasiet

 i går

    God efterrätt,tal från rektorn och musik under lunchen

  

Senare blev det champange,snittar,mingel och tal från rektorn

      

      

En mycket trevlig och lyckad 5 års kalas


I dag lördag åkte jag med mina tax tjejer till Nykvarn.Vi åkte vid sju på morgonen och kom hem strax innan 18 på kvällen.Det blev många och långa promenader, såg spår efter rådjur,älg och hare.Hade två vildsvin på fem meters avstånd.Det sköts en räv och en älg kalv.Skogen var täckt med snö,jag blev blöt ända upp till låren.Ingen skön känsla,måste köpa mig bättre byxor.Fick lite panik då jag skulle köra upp för en brant backe,jag gasade men åkte bakåt  Fy så läskigt det var. Jag är en riktig fegis då det är dåligt väglag och man ska köra bil.

När jag satte mig i bilen för att åka hem hade jag full värme,stolsvärmen på max, jag frös,jätte mycket.JAg blev allt tröttare och tröttare,John blund var inte långt borta och jag fick verkligen kämpa för att hålla ögonlocken öppna. Inte bra att köra bil i det tillståndet.

När jag kom hem var det bara till att sätta sig vid middagsbordet så fort jag fått torra kläder på mig,skönt att slippa laga mat.


Har tittat på tv4 Så mycket Bättre.Älskar det programet,och snart kommer skivan från det programet hem i min brevlåda,har beställt den.

I morgon ska jag på utbildning hos SKK.


Nu väntar duschen sen ska jag kramas med kudden  

Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards