Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Carina - 5 november 2010 15:15

Fredag och sovmorgon.Vad händer jo vaknar halv åtta,jag fårväl anse mig utvilad eftersom jag vaknade av mig själv. Efter morgonens bestyr tog jag mig en rask promenad till Trångsund och tillbaks,det vill säga en halvtimme i vardera riktning.

Men ajajaj vad ont jag har i foten nu,jag som ska dansa hela natten  

Får väl låna en rullstol på båten i värsta fall för upp på dansgolvet ska jag.


Träffade en av mina grannar i dag,en mycket färgstark och härlig kvinna.Jag har inte sett henne på ett tag så jag började fundera på om hon flyttat?så jag frågade henne vart har du tagit vägen,jag trodde du hade flyttat.Jag har det sa hon.

  Va skojar du svarade jag? Nej hon skojade inte och anledningen till att hon flyttat vad att hon inte var nöjd med sin partner,dom hade inte roligt tillsammans. Han var snäll men så boring. Det är ju så viktigt att man har roligt tillsammans,kan prata om allt och att man hittar på saker tillsammans.

Dom bråkade aldrig,men känslorna hade svalnat och utan känslor är det svårt att gå vidare tillsammans.

Livet är så kort,för att kastas bort till någon man inte trivs i hop med.  

Jag är grymt inponerad av denna starka kvinna,kram till dig.


Vad ska man ha på sig i kväll då på båten? Letade som en galning efter min " lilla svarta klänning" efter lite letande så hittade jag den tills slut.

Phu kvällen är räddad   Det känns som hela jag stinker vitlök,undrar just om Kent hade någon baktanke angående av middags valet i går.Men gott var det i alla fall.

Har ätit sushi och druckit kaffe nu är det dags att duscha och göra sig klar inför kvällens äventyr.Ska åka med dottern Gabriella och hennes bästa kompis Johanna och hennes mamma.Jag känner ju inte Johannas mamma,vi har i stort sett endast sagt hej till varandra.Men hon verkar vara väldigt trevlig så vi får nog roligt i kväll,har även hört att hon gillar att dansa så vi har i alla fall ett gemensamt intresse. Birka here we come   


Ha en trevlig fredags kväll för det ska i alla fall jag ha

Kram Carina


Du Magnus nu behöver inte du skvallra allt du läser i min blogg eller på FB till Kent för då tänker jag inte vara din vän längre.

Bara så att du vet   

Allt som händer på FB eller i min blogg stannar där, är vi överens ???

 

 




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards