Carina´s Blogg

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Carina - 16 november 2010 19:30

Nu har halva november gått,tycker det nyss var 1 november.Snart är det första advent,lucia,julafton och nyårsafton.Dagarna rusar i väg,hinner knappt med.


På torsdag är det min sista dag på arbetsledarutbildningen.Jag kommer verkligen att sakna dessa underbara kvinnor som jag lärt känna där.Tror bestämt jag ska föreslå en fortsättningskurs i vår   


På fredag firar skolan sin 5 års dag.Det är en så kallad "dres up" dag.En elev sa till mig att han ville se mig i balklänning.Men så uppklädd tänker jag inte vara, och sen äger jag ingen balklänning.Men klä mig lite extra fin kommer jag att göra.

Rektorn kommer att hålla tal i matsalen och alla serveras efterrätt-chokladmousse med grädde.Halv fyra är det samling för personalen,då blir det musik,drink och tilltugg.   


I morgon ska vi åka till Brandbergen och spela bowling med våra elever,ska bli jätte kul.Vi gör det alltid på höst terminen veckan efter höstlovet ,vaje onsdag fram till jullovet.


I kväll blir det träning,men jag borde igentligen avstå  pga min fot,men jag kan inte låta bli att träna.Blir så glad av träningen och mår helt fantastiskt efteråt,ja om man  nu bortser från foten.

Men jag ska inte klaga,det finns dom som har det värre   


Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards