Carina´s Blogg

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Carina - 8 januari 2011 18:45

Gör det du tycker om-och tyck om det du gör!


Mycket frisk luft blev det idag och en massa pulsande i snö upp till låren.Måste ha bränt en och annan kalori ,så nu gäller det att inte fylla på det lagret i kväll.

Det blir med andra ord en lördag utan lördags godis   Har varit i Nykvarn på älgjakt.Men dom klarade sig även denna gång.Himla tur dom har dom där älgarna. Vi var ett glatt gäng som samlades vid halv nio.Tror det var elva skyttar och sju som gick och stötte djuren.Sen hade vi ett gäng i jaktkojan som ordnade med lunchen.Tack för den Dahlman,det var riktigt gott.En riktig toppen dag   


Väl hemma igen så var det dags att ställa sig i köket för att fixa middagen.Jag mixade i hop soltorkade tomater i olja med vitlök som jag fyllde kycklingfilen med,till det blev det äggnudlar och sallad.Väldigt gott.

Nu efter middagen är jag bra trött,en bastu skulle vara mysigt att få vara i.

Men si det har inte familjen Andersson,så jag får blunda och drömma mig bort. Fast då somnar jag säkert, så jag chansar inte.Det är på tok för tidigt att sova nu ,och sover jag nu då kan jag inte sova i natt.

Så det gäller att hålla dom blå gluggarna öppna   


Kram

Carina

  

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards