Carina´s Blogg

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Carina - 7 januari 2011 21:00

Det kostar mycket pengar att se så billig ut som jag gör


Halv tio slog jag upp mina blå,skönt med sovmorgon.

I dag var det dags att fixa mina nalglar i Haninge.Efter en timme och femton minuter var dom klara,det blev vita toppar denna gång.

  

Passade på att titta runt i några butiker,egentligen har jag ingen lust att lägga ut bilder på det jag handlar för då är det en viss person som handlar exakt lika dant.

Hon har nämligen ingen egen fantasi   

Men några bilder blir det ändå,hon kanske förstår piken och låter bli att härma mig.

Det blev en jätte söt lila topp,wow vilken uringning säger jag bara   

Sen blev det tre tighits,en kofta och en vardags topp



 Har letat efter strumpbyxorna jag hade på nyårsafton,jag bara älskade dom och i dag hittade jag dom så jag köpte två på en gång.Bra att ha liksom   

  


När jag kom hem passade jag på att tvätta köksfönstret och bytte gradniner,bort med ljusstaken.På söndag ska jag ta resterande fönster,skönt att få bort allt innan jag börjar jobba igen.


Kent vill bjuda på middag,vi åkte in till söder och åt två rätters middag.

Sen snabbt hem igen för vem vill missa Lets dance ? Inte jag i alla fall    


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards