Carina´s Blogg

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Carina - 10 januari 2011 20:00

Det är inte åren i ditt liv som räknas,utan livet i dina år


Måndag,ett år äldre,arbetsdag, en underbar start på veckan.

Första gratulations sms fick jag strax innan sju av Jonas,sen har telefonen gått varm.

Gabriella hade lagt ett paket på bordet som jag öppnade då jag åt frukost.

När jag kom till jobbet fick jag en gratulations kram av Camilla

En elev sa i dag,

-Grattis Carina,du fyller år i dag,hur gammal blir du?

-42 år svarade jag

-Åh vad STOR du har blivit nu Carina svarade hon   

En annan elev frågade då han fick veta att jag fyllde år.

-Hur gammal är du nu?

-42 år svarade jag

-Va är du så liten,min mamma hon är 50 år,jätte gammal.


När jag kom hem satt familjen vid middagsbordet och sjöng.

Isabella kom lte senare eftersom hon hade jobbat,hon hade också paket till mig.

Kent hade varit och shoppat på Esprit.

Tack min familj och alla vänner för uppvaktningen på Min dag


När Camilla och jag var på skolmässan under höstlovet deltog vi i en tävling om att få åka till Bjursås och åka skidor.Vi ville gardera oss med en vinst, så vi lämnade in ett varsitt  svar och kom överrens om att, Vinner Camilla tar hon med mig.Vinner jag tar jag med Camilla ,och vet ni vad ?

Jo i dag fick Camilla ett mail om att hon vunnit   Så den 29 januari åker vi i väg   


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards