Carina´s Blogg

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Carina - 3 december 2010 22:30

Snart är det slut på denna fredags kväll.Middagen blev underbart god och jag kan avslöja att det var Kent som stod vid grytorna.


Efter hundpromenad tyckte Kent att vi skulle spela Wii.Det blev bowling och jag vann alla tre matcher.Mitt person bästa blev 204 poäng   

Vi provade även på boxning och tennis,men där var jag inte lika bra.

Oj vad jag skrattade,har ni inte spelat wii så gör det för det är jätte roligt   


Har tittat på idol och ätit rökta räkor,det är så gott tycker jag.Nu väntar jag på utröstningen av idol.Har ingen direkt favorit.Jay sjöng en Elvis låt helt fantastiskt,tyvärr gillade jag inte hårdroclslåten. Minnah var grym på alla låtar och Olle var också väldigt bra.


I morgon ska  jag och taxflickorna till Nykvarn för att se om det går att jaga. Vilket jag hoppas det gör,vore fruktansvärt tråkigt om jakten redan är över pga all snö.


Sov gott

Carina


  

Av Carina - 3 december 2010 15:45

Då har jag avverkat ytterligare en arbets vecka.Det går med en rasande fart nu,och om 21 dagar kommer tomten.Ja inte till oss men förhoppningsvis till alla små barn som fortfarande tror på tomten.

Mina döttrar har frågat mig vad jag önskar mig i julklapp? Svår fråga måste jag säga,eftersom jag inte riktigt vet.Jag blir så oerhört glad för allt jag får,det är ju faktiskt tanken som räknas.

När jag var liten satt jag och skrev långa önske listor.Jag har lite grann i mot detta med önskelistor.Jag köper det jag tycker att personen i frågan ska få och vill den inte ha sin julklapp så går det ju alltid att byta eller så ger man presentkort så kan dom köpa det dom själva vill ha.

Nästa fredag åker Kent & jag till Ullared,förhoppningsvis hittar vi några julklappar där.


Jag undrar hur mycket snö det finns där uppe.Lagret verkar vara stort även i år. Tydligen så tömdes inte allt förra året,vilket jag trodde.

Nu är det nästan varmt ute -3 grader.Rätt skönt tycker jag.

Vi hade en lektion ute i dag,då vi filmade.Snön vräkte ner och vi såg alla ut som vandrande snögubbar   

  

I en av buskarna satt två fåglar,undrar om det var ett kärleks par? 


  


Skottade snö,dammsög,plockade ner ren tvätt  samt startade en maskin tvätt då jag kom hem. Nu ska det lagas middag,hundarna ska få mat och rastas sen blir det mys i soffan och rökta räkor.


Önskar er alla en trevlig och mysig fredags kväll

Karm

Carina

  



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards