Carina´s Blogg

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Carina - 17 december 2010 11:30

Hej mitt vinterland nu är jag här   Shit vad snö det har kommit ute.Fick pulsa mig fram på hundpromenaden i morse.Vart är alla plogbilar? För det var ju inte direkt någon nyhet att all denna snö skulle komma.Så jag tycker att dom borde varit ute långt innan jag gick upp.Jaja det är ju män som sköter detta med snö röjningen och dom tänker ju inte som vi kvinnor   


Du ligger bra till hos honom,sa Anna till mig i dag då jag fick choklad av en manlig arbetskamrat.Detta var andra gången bara på en månad (om jag inte minns fel)

Jag tackar så mycket för chokladen,godis gris som jag är.

  

Den ser väldigt smaskig ut så jag är nästan säker på att den faller mig i smak.


Har nu ätit jul lunch.Åh vad gott det är,men vad äcklig jag känner mig nu efteråt. Sill,Jansson,Lax,Rödbetssallad och risalamalta.Vill stoppa fingrarna i halsen och kräkas   Men det ska jag naturligtvis inte göra,fast det skulle underlätta mitt illamående betydligt.


Nu har jag lunchrast,sen jobbar jag på till 14.Där efter blir det Haninge centrum för att fixa mina naglar   Blir nog lite julpynt på dom i dag.



Kram

Carina


  




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards