Carina´s Blogg

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Carina - 13 december 2010 21:45

Lucia morgon.Jag åt frukost med tända ljus,ville få fram lucia stämningen. Var tidigt på jobbet,redan 7:10.Inte en lucia såg jag till då jag åkte till jobbet.

Det var frivilligt för våra elever att komma och titta på skolans lucia tåg.

Eleverna börjar vid halv nio.Vid kvart i åtta kom den första eleven och strax innan åtta fick vi ett samtal - Lucia tåget inställt pga sjukdom. 

Men vad tusan det går ju inte, är det lucia ska det väl vara lucia tåg.

Det var eleverna som skulle lussa, men pga att musik läraren var sjuk så ställdes allt in.Vilken flopp

Jag tyckte så synd om eleverna som tränat inför detta. Vi fick trösta oss med varsin lussebulle.

Hela denna dag har varit motig.

Trött och trögt på jobbet.

Kaffet smakade inget gott,personalmöten som kändes tunga,och jobbigt även privat.

Denna lucia hade för mig kunnat varit ogjord. 


Nu ska jag lägga mig och hoppas att morgondagen blir betydligt bättre,för denna dag vill jag inte ha i repris.


Sov gott

Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards