Carina´s Blogg

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Carina - 20 december 2010 20:30

Det var ett mycket tufft träningspass i går kväll-Maraton träning i en och en halv timme.Jag var bra trött efteråt,det var jul avslutning med lite tilltugg efter avslutad träning.Kurt bjöd på sin årliga laxsmörgås,mums vad gott det var.Han är en så rar man tycker jag.


Nu är jullovet nära och alla vill vi vara lediga,vi jobbar på sparlåga både elever och personal.Anna och jag har skrattat oss igenom denna dag.Tårarna har runnit ner för mina kinder.Det är så underbart att få skratta.Vi har en bok där vi skriver upp minnesvärda citat som eleverna säger.Älskar den boken.


Jag smet lite tidigare från jobbet i dag för att åka och handla julklappar med Kent.Är nästan helt klar nu vilket känns skönt,har några småsaker kvar att handla,men det gör jag på torsdag.


Här fortsätter snön att vräka ner och man kan inte göra annat än att skratta åt eländet.Så i år får vi garanterat en vit jul.Måste snart upp på vårat förrådstak och skotta ner snön.Men det blir inte i kväll.

Har slagit in alla julklappar,i morgon ska jag rulla köttbullar,det ska handlas julmat,skinkan ska grilljeras, hälsa på mormor Rut,städas och sen är det bara att invänta julafton.Jag är alltså nästan i mål   


Jag undrar vad som har hänt vår brevbärare???

Ligger nog gömd under snön tror jag,vi har nämligen inte fått någon post sedan i torsdags.Får nog göra en efterlysning för nu börjar jag längta efter post.


Löp tikar och översexuell hane.FY fan vad jobbigt det är.ALDRIG mer en hane tillsammans med tikar.

Det pips och det gnälls och skälls,dag som natt i tre veckor    

Jag tycker ju att sex lusten borde avta med åren,han är ju snart inne på sitt 13 år.Men NEJ DÅ det är tvärt om,det liksom ökar för varje år   

Inte helt lätt att heta Viktor och bo i hop med tre damer som alla är en förbjuden frukt


Kram

Carina


  

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards