Carina´s Blogg

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Carina - 23 december 2010 19:37

Nu är allt under kontroll vilket känns skönt.Alla julklappar är inköpta,julskinkan är griljerad,det är städat och julgranen är färdig.

                 


Det är ju helt galet hut man hållet på för en endaste dag-Julafton.Det är så mysigt att få se glädjen hos sina barn/ungdomar då dom öppnar sina julklappar.

Äta julmat tillsammans och sedan bara slöa i soffan,men i morgon ska vi nog utmana dom i wii   


Jag måste ha varit snäll .Familjen Hansson kom förbi med min favorit blomma och önskade God Jul.Jag blir så glad när någon tänker på mig   

   Bamse kram till er.


  Även Kent kom hem med blommor till mig, sen bjöd han mig på favorit middagen-Sushi.

Nu ska vi spela bingolotto,det var många år sedan vi spelade.Men man måste ju få kvällen att gå så det blir julafton någon gång.


Kram

Carina 

  


     

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards