Carina´s Blogg

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Carina - 12 december 2010 19:30

Kent hade med sig sin dator och så här satt jag och bloggade. 

Kent roade sig med att titta på tv då jag bloggade.Tur jag har en snäll man som låter mig sitta vid datorn utan att knorra.Det är ju din bästa vän säger han   


 

Strax efter åtta var det dags att gå ut på stan.


 

Vi gick ner till den nedre delen av Avenyn,där hade dom Göteborgs Hjulet som vi åkte.Det var mycket vacker utsikt.

       

Jag ser skit sur ut,men var faktiskt bara trött



      

Vid halv elva åt vi middag,det var svårt att hitta en restaurang då det var fullsatt på många stället.Mätta och belåtna gick vi tillbaks till hoteller och somnade så fort vi la huvudet på kudden.Vi var jätte trötta.

  

I dag söndag har vi mest suttit i bilen känns det som.Stannade till några gånger på vägen hem för toabesök,tankning av bil samt intag av mat som blev vid Brahehus.Tycker det är så fint där

  

Det har varit en intensiv men trevlig helg.Tycker verkligen om att få bo på hotell,äta och dricka gott, ja leva som en prinsessa   


Många steg har vi gått och hur mycket pengar vi gjort av med,

törs jag inte tänka på   


Nu har jag gått igenom påsarna och i morgon ska jag börja slå in det vi köpt i paket.I morgon är det lucia och jag ska titta på skolans lucia tåg.


Kram

Carina

   

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards