Carina´s Blogg

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Carina - 23 november 2011 19:30

Mörk dag i dag.

Längtar så otroligt mycket efter solen nu.Undrar när den behagar att komma fram och skina lite på mig?


Tänkte i morse att gud vad jag är flexibel på jobbet.Hoppar in i olika klasser,ibland bara några timmar och vissa dagar blir en hel dag.Jag kan komma till jobbet och vara inställd på att arbeta i en klass,men sen ser behovet annorlunda ut och jag går då in i en annan klass.Man kan nästan säga att jag blivit en vandringspokal   På så vis lär jag ju känna fler elever och får arbeta med fler personal,än vad andra får göra.Detta om något borde väl vara något att få löne förhöjning för? Ska ta upp detta på mitt plus samtal,när det nu blir av.Hon stack visst på semester i dag och återkommer den 1 december.


Var till Haninge centrum efter jobbet,för att fixa mina naglar.Lila glittriga toppar   

Men vet ni vad som hände ? En man ropar i högtalarna.Du med följan reg nummer på din bil !!! !!! som lämnat din 4 åriga dotter kvar i bilen, i garaget kan gå till Evas Blommor och hämta ditt ledsna barn där.

Hur puckad kan man vara som förälder och lämna ett så litet barn kvar i sin bil.Hoppas den fick sig en utskällning av den som förbarmade sig över den ledsna flickebarnet.


I morgon har jag varit sockerfri i ÅTTA VECKOR!!!!!

Och vet ni vad,jag tänker nu sluta min vadslagning i och med det.Tycker att jag varit fantastiskt duktig och klappar nu mig själv på huvudet och säger-Bra gjort Carina

Men för den saken skull ska jag nu inte börja godisfrossa.Utan en dag i veckan kan jag,om suget faller in unna mig något gott   


Nu ska jag färga håret på Isabella,sen blir det kärlek i soffan,ja förhoppningsvis,ska ju se finalen i bonde söker fru.


Kram

Carina



Av Carina - 23 november 2011 07:33

Jag blir värkligen förvånad.Tycker detta är väldigt respektlöst.Rektorn vill ha sitt plus samtal med oss anställda och för tredje gången i rad blir mitt plus samtal avbokat.Hon har utgått i från sin kalender då hon bokat in tiden och ändå avbokas den.Jag är inte ensam om detta. 

Om jag någonsin blir chef så kan jag lova er att detta ej kommer inträffa,ja om jag inte är döds sjuk och måste stanna hemma.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards