Carina´s Blogg

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Carina - 16 november 2011 22:00

Min vardag ser nu ut så här- Upp klockan 05:30,frukost fixa mig, rasta hundar på lunchen,slänger i mig lunch tillbaks till jobbet för att jobba.Hem för att laga middag,rasta hundar och packa.Det är mycket som ska slängas.

Är så jävla trött på detta packande.Hur kan det finnas så mycket skit sparat???

Hittade gamla löne specifikationer från slutet av åttiotalet och framåt i tiden.Jösses vilken låg lön man hade.Nästan pinsamt att man var nöjd.  

För mig som nu har så intensiva dagar och väldigt tråkiga kvällar,ja packa är inte kul,i alla fall inte längre.Tycker att det borde vara torsdag i dag,men så är det bara onsdag.Gud så långsamt det går.

Är verkligen riktigt uttråkad nu....


Hittade en massa bilder på barnen då dom var riktigt små och fotades i skolan.Många brev från Isabella har jag också fått,roligt att spara dem tycker jag.


Det blev bonde söker fru i kväll och häst mannen (minns ej hans namn) verkar vara en riktig romantiker och livsnjutare som även tycker om att överraska tjejerna.Sådana män gillar jag    Han skulle gärna få pyssla om mig nu med goda middagar.

Fast jag ska ju inte klaga har ju-Linas matkasse denna vecka och det är väldigt skönt att slippa hitta på vad man ska laga till middag.

I går blev det Fiskpanna med varm gurka och potatis.I dag blev det Rotfruktsstomp med korv och fruktig vitkålssallad.Väldigt gott.

Såg även Berg flyttar in-hos Lotta Engberg.Gud så fint Lotta bor och vilken häftig flotte hon hade.Så underbart att höra hur glad och nöjd Lotta är med sitt liv.


Nej undrar om jag ska lägga mig i en kartong i natt och bli upp packade så där lagon in på nya året   


Kram

från en sliten

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards