Carina´s Blogg

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Carina - 17 november 2011 21:45

Phu nu kan jag sakta börja andas ut.Börjar nu att få läget under kontroll här hemma och nu återstår lite små plock och städning inför söndagens visning.

En full lastade bil med grovsopor blev slängt i kväll och två vänder till Kents jobb med kartonger och lite möbler.

Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att denna visning går bra.Behöver få lite lugnt omkring mig.


Det ringde en tjej från SKK och undrade om jag kunde jobba på hundutställningen i december,men jag sa NEJ vänligt men bestämt.Så himla skönt att jag faktiskt kan göra det nu.Inte säga JA för att göra någon annan glad,vilket jag ofta gjort tidigare.


Börjar nu att längta efter solen och värmen.Satt och sökte på resor till Italien i dag,är lite sugen på att åka dit i sommar.

Det var svårt att hitta resor till Italien,inte alla resebyråer som har resor dit.Någon som varit där och kan tipsa mig om vart man bör åka?


Nej nu ska jag snart krama kudden,börjar bli riktigt trött nu.


Kram

Carina


Av Carina - 17 november 2011 16:00

Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta.Glocalnet fy fan vad glad jag är att jag sagt upp avtalet med er   

I över en vecka ha vi varit utan internet här hemma och jag har fått ringa två gånger och frågad dem vad som händer då jag ej hört av dem och det fortfarande inte fungerar med det nya modemet.I dag ringde Nätverksakuten för att tala om att dom kommer nästa fredag 25/11 någon gång mellan 12-18. Låter nästan som när man ringer till SOS och inte får ambulans då man nästan är döende.För utan internet hemma är det så boring.

Ringde upp Glocalnet och sa,snälla ni vi struntar i detta och avslutar redan nu.Vi sa upp dem 1 november och det är tre månaders uppsägning.Tjejen som svarade skulle kolla upp detta och återkomma.

Det blir till att ladda på mitt mobila kontantkort mins en vecka till.


Nu ska jag laga Kryddig vegobolognese med spaghetti.Sen blir det återvinnins stationen och flytt av 18 kartongerr och lite möbler.


Tjingeling

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards