Carina´s Blogg

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Carina - 12 november 2011 14:54

Då har vi kommit till lördagen även denna vecka.Det blev en annorlunda lördag,som tillbringades på Stockholmsmässan tillsammans med Camilla.Köpte inträde till alla tre mässor.Vi har sett på båtar och drömt oss bort.Provsmakat mat och sett på olika träningsformer.

En mycket trevlig lördag med massor av inspiration.

Längtar nu till Mars månad då jag ska börja träna igen.Det blir nog på det ny öppnade FLEX i Tumba.

Något som också verkar vara väldigt roligt att Zumba 

 

 


Handlade med mig lite gott hem till i kväll.Rökta räkor,skagenröra,Fransk brieost(väldigt god).Köpte även tre olika sorters flingsalt och en Spiral Cutter och Mini slicer.


 I går slängde jag porslin och det sa PANG!!!!Skönt att få avreagera sig och krossa porslin,sånt man vill göra i bland då man är riktigt arg,men det finns ju en spärr som säger NEJ och man är ju rädd om sina saker. Så här var det.... Jag har en mobil som strular,hamnar i flygplansläge,ringer upp andra osv osv.Har varit inne i olika butiker för att ordna en ny men min bindningstid går ut i maj 2012 och tidigast i februari 2012 kan jag byta ut min mobil.

Men i går träffade jag rätt man,Pierre på Phone House.Han var räddaren i nöden.Vi gören fuling sa han,jag skriver ett manuellt kvitto så lägger jag in det i februari 2012.Det blev en Sony Ericsson XPERIA arc S.Fick med ett vitt skydd,men jag vill ju ha lila sa jag,då får du ett presentkort så kan du hämta det i en annan butik.Fick även mobil laddare till bilen och en Live dock, multimedia station.Superbussig kille tycker jag.Passade på att fråga om jag kunde tanka på mitt telia mobila bredband.Jag skickar med dig en veckas påfyllning helt gratis.Detta var inte sant,jag kände mig som en riktig vinnare. Men då jag träffade Kent och berättade om denna bussiga man sa han, så länge du handlar är du en förlorare osv osv. Jag kände mig inte som en förlorare för jag betala inget och fick massor så det så.

eVid middagsbordet kom diskutionen upp om "vå skilsmässa" och Isabella sa till Kent vad hon tyckte om han så kallade skämt.Jag kan säga att han såg ut som en liten pojk som får skäll av sin mamma.

Sen var det dags att packa porslin och jag slänger den porslin jag inte använt på länge eller inte använt på senaste åren.Har en plast tunna att lägga det i och jag var på strålande humör hela dage tills jag fick höra Kents tråkiga kommentar om att jag var en förlorare...

Så då passa jag på att slänga ner porslinet i plast tunnan i stället för att lägga ner det.Så skön känsla,men underbart är kort.Kent tyckte det lät så illa och vad ska grannarna tro??? Fan vad trött jag är på grannar.Man kan inte göra ett skit,för vad ska grannarna tro???


Fick nytt modem från Glocalnet,plus nya kablar och tror ni det fungerade? NEJ. Ringde upp dem i går kväll igen,så nu får vi vänta ytterliggare några dagar tills vi får veta vad felet är.Tror dom jävlas med mig för att jag sagt upp dem och ej vill vara kund hos dem då vi flyttar.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards