Carina´s Blogg

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Carina - 10 november 2011 15:30

Ok nu ska jag ta och berätta min hemlighet....

För exakt en månad sedan var vi och tittade på hus i Grödinge och det sa helt enkelt klick.Här vill jag bo.

Några dagar senare åkte vi dit med döttrarna som höll på att dö   Huset ligger efter en ko-stig sa den ena dottern och dålig teckning på mobilen sa den andra.

Ja det kan hända men nu vill i alla fall jag flytta och så blir det,vi skrev papprena på huset den 25 oktober och sen blev det fart här hemma.Renovera och kontakta mäklare samt besikta radhuset.

Till detta hus ska vi flytta till i januari 2012

   

Vi kommer att bygga en större altan så jag får plats att sola på den för det är sol från morgon till kväll.

Det ska även bli en större hundgård.

Och pricken över i = öppenspis

 

Nu kan jag få elda och mysa framför den öppna spisen.


Utanför Playa del Rondo står nu denna skylt

 

Så här ser det ut innanför våra väggar >>>>

Hoppas nu att allt går vägen och att vi får radhuset sålt.Det hade varit visning på ett likadant radhus på Rapsodivägen i helgen,men ingen gav något bud.

Så nu kanske ni förstår min oro   


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards