Carina´s Blogg

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Carina - 14 november 2011 21:30

I bland uppstår situationer man inte riktigt kan förstå.Ett missförstånd som kan få en att koka av ilska och fullkomligen kan få en att koka över.Sådana tillfällen önskar man att det fans en delit knapp.Så var allt som bortblåst och man börjar om från början igen   


LUL har jag som regnummer på min bil och på Holländska betyder det SNOPP.Hade ingen aning om detta utan fick veta det i fredags av Maarten som kommer från Holland.I dag då vi gått en promenad Tommy,Maarten och jag så säger jag då vi återvänt till skolan och kommit på parkeringen att Där står min snopp visst är den fin   Haha ja rätt komiskt faktiskt tycker jag att just min bil fick detta regnummer.


Det är så segt att arbeta 7:30-17:30 som jag gör på måndagar och tisdagar.Blir ingen fritid på kvällen.Åkte till Ica Maxi för att handla,sen har jag packat glas och tittat på ensam mamma.


Fick sms från mäklaren i dag.791 besök på vårt radhus på hemnet sedan den lades ut i torsdag eftermiddag fram till söndag vecka 45.Förhoppningsvis är det inte bara nyfikna grannar som kommer hit och snokar på söndag utan någon som faktiskt är intresserad av att bo på "Playa del Rondo".


Det är 99,9% klart nu vem som kommer att lämna särskolan i januari 2012 för att börja jobba på Balingsnäs särskola. Så man får förhoppningsvis andas ut på fredag då jag hoppas detta är klart.

Att klara av vardagen med denna ovisshet är rätt påfrestande.Får man stanna kvar på jobbet? Blir radhuset sålt ?

Ja det är mycket nu som snurrar i skallen   

Magen är inte bra och det känns som om jag har en förkylning på G.

Gabriella är jätte förkyld och är hemma från skolan.Isabella var dålig i förra veckan.Har inte tid att vara sjuk nu,jag hoppas jag klarar mig.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards