Carina´s Blogg

Alla inlägg den 9 november 2011

Av Carina - 9 november 2011 21:00

Fick sms från Glocalnet idag.Dom ska nu skicka mig ett nytt modem.Men jag kan ju inte vara utan internet så jag köpte mig i kväll telias mobila kontantkort till bredband.

Rätt fåningt att man blivit så beroende av internet  


På jobbet råder en olust känsla.2 personal ska bort och det märkliga är att vi som är fast anställda ligger mest risigt till.Vi har två vikarier fram till juni 2012,jag var säker på att dom skulle få gå,men enligt vår rektor så kan hon inte avsluta deras vikariat, så två av oss som är fast anställda ska bli omplacerade.Vi fick frågan om någon var frivillig ? vilket det inte var, så på måndag fortsätter processen.Allt ska vara klart i december månad.

Vi får väl köra en - ole dole doff,Kinke, lane, koff. Koffe, lane, binke, bane. Ole, dole, doff.

DU FÅR SLUTA PÅ ÖSTRA   

 

Har varit så vansinnigt trött i dag.Blev inte mycket gjort här hemma i kväll.Inga döttrar hemma så vi åkte till Ica Maxi efter jobbet för at handla och stannade på vägen hem för att äta vid Vega.Åt en kebabtallrik,det var super länge sedan,men gud så gott det var.


I morgon ska ni få veta en hemlighet.


Kram

Carina

Av Carina - 9 november 2011 07:05

Utan internet hemma igen....Inge roligt alls.Jag säger bara det GLOCALNET är värdelöst.

Ja vad hände då i Skövde?

    

21 hundar startade på drev sm i åldrarna 2-10 år.Snittet låg väl på 4 år.Min Ambra var äldst och med tanke på hennes höga ålder är jag mycket glad och stolt över att komma på 15 plats.Jag kunde även kalla in henne två gånger på fullt drev,inte alla som kan det   

Trevlig middag med lottdragning,lotten kostade 100:- och jag vann första pris =tavla och bok,dom sa att tavlan var värd minst 10.000:-


  


     


Hemma är vi nu så gott som klara och i går satt vi framför tv hela kvällen,riktigt mysigt.


I morse visade vågen på 57 kg gissa om jag blev glad   


Kram

Carina



Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards