Carina´s Blogg

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Carina - 2 november 2011 22:45

Van der Nootska Palatset.Där tillbringade vi vår dag för att lära oss att kommunicera med varandra.Det är samma kosnult som vi har på handledningen och jag måte säga att han har nog gjort sitt.Dags att få höra lite nytt nu   

Efter jobbet blev det after work på någon krog på söder.Men jag bangade,kan inte sitta och koppla av med ett glas vin då jag har huset i fullständig kaos med renovering.Vi är nu snart klara med kök,toa och hall på mellanvåningen,sen är det nedre våningens tur att få sig ett lyft.Och då det blir klart ska jag sitta i soffan och rulla på tårna.

Richard var så gullig och tog över takmålningen åt mig då han hörde Kentas kritiska kommentar åt mig om hur jag målade.


Nu är det lov för min del i dagarna två, och sedan kommer en helg på det så fyra dagars ledighet nu,skönt.

Men med ledighet betyder det för min del inte vila.Ska fortsätta röja,fixa och trixa här hemma.Det måste blir klart denna vecka   


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards