Carina´s Blogg

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Carina - 4 november 2011 09:30

Fem veckor har gått nu och jag har lyckats hålla mig borta från godis,fikabröd och smarriga efterrätter.

Är så jävla nöjd som fixar det   Senaste frestelsen var i onsdags en väldigt kladdig, kladdkaka med jordgubbar och vispgrädde till fikat.Jag tog då en frukt i stället,medans mina arbetskamrater mumsade i sig och sa att det var super gott.

Då har vi kommit till fredag i vecka 44.Jag ska strax åka till Haninge och fixa mina naglar sedan blir det hem och fortsätta med alla måsten.

I morgon blir det kenneljakt i Nykvarm,tyvärr blir det inte så många som kommer.Söndag morgon åker jag till Skövde för att delta med Ambra på drev sm.Så sysslolös är jag definitivt inte.Hade varit trevligt med sällskap i bilen,tycker inte om att sitta och köra ensam så långt.35 mil enkel resa ca 3 timmar och 40 minuter enligt eniro.


Fick i går veta att min fodertik börjat löpa,men inte så lägligt för mig just nu så vi får vänta till nästa löp.Det kommer tyvärr att 8 månader till nästa gång.Så jäkla typiskt.Men i bland går det inte som man själv vill...


Ha en fin dag gott folk


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards