Carina´s Blogg

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Carina - 3 november 2011 22:15

Äntligen får jag sitta en stund i soffan,det var flera dagar sedan,närmare bestämt i lördags jag satt i den.

Det råder STOR VARNING på mig nu.Då Isabella,Richard och jag skulle åka andra vändan till återvinningen gav Isabella mig sin plånbok som jag la på biltaket och glömde bort då jag körde i väg   Så fruktansvärt klantigt.Då vi kom till återvinningen sa Isabella,vart är min plånbok? FAAAAN också,paniken kom och jag som har nog att stå i med allt.Slängde allt i bilen och körde hem med blicken ner på motsatta körfält för att leta plånbok.Som tur var hittade vi den och en sten föll från mitt hjärta. 

Köksbordet står åter på sin plats nu,mellan våningen är klar och i morgon går vi en trappa ner och fortsätter.

Det finns hopp om att det blir klart i helgen.


Är så fruktansvärt stressad    just nu att jag börjar bli lite orolig själv över mitt tillstånd.Hade bokat massage i morgon,men avbokade det.Hinner inte med det,men det hade varit grymt skönt och välbehövligt.


Kram

Carina

Av Carina - 3 november 2011 15:00

Gick upp vid sju.Åt min frukost och rastade sedan hundarna.Vid ca 7:40 stod jag på stege i köket och torkade rent alla köksskåp,hade mina persienner nerdragna annars tror nog grannarna att jag blivit tokig som storstädar så tidigt.

Vid tio tiden var jag i Farsta för att uträtta en del ärenden,åt även en snabb lunch där med Gabriella.Sedan vidare till Haninge för att handla på Maxi,lämna Gabriella på jobbet,tvättade min bil,sedan till Trångsund och där efter hem igen 

Här hemma går röjningen på högtyck,varför spara en massa saker man ändå aldrig använder.Har nog förbrukat fem rullar med svarta säckar.Köpte fyra nya rullar i dag.

I kväll blir det några svängar till återvinningen i Trångsund,medans Kent målar.Isabella ska hjälpa mig och Richard kan säkert hjälpa Kent.Är så glad och tacksam för all hjälp jag kan få.Och jag lovar der att komma med en överraskning   


      



Nej nu har jag inte tid att sitta längre, ska hänga en maskin tvätt  och sedan börja med middagen.


Kram

Carina



Av Carina - 3 november 2011 07:32

Liten blir stor.Tänk att båda mina ungdomar/vuxna ha fått varsitt heltidsjobb på samma företag.Och detta har jag/vi att tacka Tomas för.

Isabella arbetar som Assistent/Ekonomi  


  Tobias arbetar med service

På  Järna Ventilation & Fastigheter 


Tomas ett STORT TACK till dig från deras curling mamma  


Kram

Carina 


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards