Carina´s Blogg

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Carina - 5 december 2013 19:00

Det pratas nu mycket om denna Sven...

Jag undrar hur hårt han kommer att gå ut med storm och nederbörd ???

Fler har nu flaggat att blir det storm så stannar dom hemma från kryssningen i morgon.Själv vet jag inte hur jag ska göra ?

Vill ju så gärna åka,har sett fram i mot denna kryssning länge nu.

Vi har ringt till Birka som säger att de åker oavsett väder.Jag packar min väska i kväll och tar mitt beslut innan 17:59 

ÅKA  eller STANNA HEMMA ? det är den STORA frågan just nu ???


Gabriella och Christopher har nu landat och meddelat mig att allt gått bra.Klarblå himmel och + 27 grader.Mysigt med bikini väder tycker jag.


I går då vi var på Naturhistoriska riksmuseet så besökte vi den utställningen som handlar om människan och kroppen,På en t-shirt stod det att vi svettas 2- 8 dl om dagen.Detta kan inte vara möjligt ? Jag som fryser nästan konstant...

Hade jag inte haft mitt hund och jaktintresse skulle jag nog flytta utomlands.Till ett land där solen alltid skiner.


Kan kärleken vara för evigt ? undrade jag i går och har fått några kommentarer om det på FB.

Självklart kan kärleken vara för evigt,men objektet/personen man är kär i kan variera.

Och visst är det underbart med kärlek.Känna denna underbara känslan av värme och attraktion till en annan människa som också besvarar kärleken.

Men att vara den som älskar men inte blir älskad tillbaka är tufft och väldigt smärtsamt.Då är det bättre att leva ensam i ensamheten än att leva ensam i tvåsamheten.


  

Middagen i dag blev älgfärs med sting,stark mat är något jag tycker om. Receptet hittar du här >>>




Kramar är stärkande och borde skrivas ut som medicin på recept.....Kramas mycket



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards