Carina´s Blogg

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Carina - 9 december 2013 20:30

Nio arbetsdagar kvar,eller sex arbetsdagar och tre kursdagar kvar,sedan är det JULLOV !!!!

Känner att det är välbehövligt då veckorna är fulla med aktiviteter att jag snart inte vet hur hur det är att bara vara.

Att inte ha något inplanerat,att inte behöva göra något annat än äta och rasta hundar och förhoppningsvis få på mig lite kläder.

Jag får ofta frågan -Jag förstår inte hur du orkar ?

Då ska ni veta att jag har ständigt dåligt samvete över att jag inte hinner med mer än vad jag gör.

Att jag inte hinner träffa dom vänner jag vill träffa.Vissa har förståelse medans andra inte har det.


Fastän jag var så galet trött kunde jag inte somna i går kväll.Många tankar och funderingar hur andra tänker och inte tänker.Inte lätt att vara alla till lags,men att ge mig dåligt samvete för att man själv inte kan kommunicera är ingen bra lösning.


Åh vad svårt det är att komma på middagsmat varenda jävla dag.Frågar jag vad vi ska äta får jag ofta till svar, vet inte.Och nu är det ide torka på hög nivå...

  

Rödspätta med pressad potatis och en romsås med gräddfil,rödlök och gräslök blev kvällens middag.


I lördags blev det ugnsrostade rotfrukter,fläskkotlett och bea.


   

I söndags blev det hamburgare på nötkött.klyftpotatis och räksallad.Riktig svullar mat.


Nu ska jag bara komma på något till resten av veckan och veckan där efter ...

Ursäkta att jag är så gnällig i dag,i morgon hoppas jag på en mer positiv Carina   



De som vill sänka andra människor borde istället gå till botten med sina egna problem.



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards