Carina´s Blogg

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Carina - 10 december 2013 20:15

Alltid lika skönt att få måndag och tisdag avklarade.Lite jobbigt med en arbetsdag på 9 1/2 timmas arbetspass utan rast.Skönt att få avsluta med zumba, som dessutom blev sista dansen för i år.

Nya tag nästa år igen,då fortsätter zumban på tisdagar.


I kväll trodde jag att det skulle bli semifinalen av Det stora matslaget.Men vi får vänta en vecka  till, 17/12 kl 20:00 på SVT 1 kommer ni att se oss igen.

I förra veckan blev jag uppringd av Mitt i Botkyrka och i veckans nummer är vi med igen.

      


Ja och då var det de här med middagen då.Det blev en krämig avokadopasta som är riktigt god tillsammans med kryddiga korvslantar. Pastan får lite sting med en smula cayennepeppar och smakas av med frisk citronsaft. Det är alltid bra med en smarrig och snabb pasta då man kommer hem sent och ska laga mat.

  

Receptet hittar du här >>>


På torsdag kommer Gabriella och Christopher hem och skall hämtas på Arlanda.Ska bli skönt att få hem ungdomarna igen.Blir lite för tomt att bara vara två personer hemma tycker jag.


Det finns en skillnad mellan att ge upp och veta när man har fått nog.



Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards