Carina´s Blogg

Alla inlägg den 26 december 2013

Av Carina - 26 december 2013 19:15

Innan jul fick jag förfrågan om att komma med mina taxar till en jaktmark utanför Uppsala.Jag tackade ja så klart och väntade ända till sent i går kväll på en vägbeskrivning.Trodde först inte det skulle bli av...

När man kommer som tjej, ja okej kvinna, med jakthundar så får man en känsla av att då jädrans måste vi prestera taxarna och naturligtvis jag.

Alla var så glada och förväntansfulla och jag kan lova att de blev nöjda.Vilka drev det blev,20 m bakom min rygg men tyvärr för mycket gran i mellan mig och rådjuret så jag kunde inte skjuta.

Per där i mot fick förmånen att skjuta ett kid för Nora.

  

Är grymt glad över Noras jakt i dag.Diza fick också springa men hennes rådjur drog in på grannmarken.Det var första gången som de jagade med tax och alla var mycket nöjda och vi är välkomna tillbaka.Bara det är gott nog eller hur.


Nu blir det soffhäng och ladda batterierna till morgondagens jakt.


För att kunna känna sig älskad behöver man få bli älskad för den man är,inte för det man gör.



och så en till


Skrattgropar i låren måste tyda på ett glatt underliv   


Kram

Carina





Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards