Carina´s Blogg

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Carina - 19 december 2013 21:30

Tre kursdagar i Umeå är nu slut.Är så tacksam att jag fick möjlighet att få åka till Umeå på denna kurs.

Fyra av mina arbetskamrater har fått gå samma kurs,fast då i Täby.

Så underbart trevligt gäng och kursledare,Anders.Inte en lugn stund och han fick en verkligen att vilja lyssna och få oss intresserade.

Hade lätt kunnat fortsätta denna kurs tre dagar till med samma gäng och samma kursledare.

  

När man nu har landat hemma sedan en timme tillbaka så inser man ju hur skönt det är att få vara hemma igen.

Toppen dagar som sagt med kurs,shopping och trevligt sällskap av Susanne,min fina trygga arbetskamrat.


TACK MAARIT för att du erbjöd dig att hämta mig i Hemfosa i kväll.Så oerhört glad att jag fått förmånen att lära känna dig.Och du ring mig nästa gång så hämtar jag dig.


Väskan är uppackad,jag har fått i mig lite att äta.Ska snart rasta hundar och ta mig en dusch innan det är dags att få krypa ner i min säng,har verkligen längtat efter den.

I morgon har vi jul avslutning med eleverna och sedan blir det jullunch inan vi kan ta jullov.


Det kräver ofta mer mod att våga göra rätt än att frukta att göra fel.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards