Carina´s Blogg

Alla inlägg den 1 december 2013

Av Carina - 1 december 2013 18:45

Första advent har vi idag,det är väl knappast någon som missat det.

Dagen i dag har tillbringats ute i skogen.Nora och Diza har fått luftat sina lungor i varsitt drev.

I går hade vi - 7 grader på morgonen och i dag + 7.Snacka om växlande temperaturer.

Blåst som bara tusan har det gjort,ja nästan storm.Undrar hur många träd som kommer att falla om kull detta dygn ?

När jag kom hem tjatades det om pizza,och jag är ju ingen älskare av snabbmat,men vill ju ändå vara familjen till lags ibland.Då de tvingas äta maten jag lagar.Så Gabeialla fick beställa och jag körde henne dit.

Men oj vilka STORA pizzor vi köpte med oss hem,orkade bara hälften och ja det smakade väl så där.Pizza funkar i bland men inget jag direkt längtar efter.Det var i alla fall skönt att slippa laga middag i dag.


Såg ni Så mycket bättre i går ?

Fy vad jag kände igen mig i det Agnes berättade...

Jag blev också mobbad.Bytte skola ,men de som mobbade mig kom även till min nya skola och mobbade mig där med.De följde  även efter mig på bussen då jag åkte till stallet.Satt längst bak och var supertaskiga i mot mig.

Till slut flyttade vi och tror ni inte att de kom till min nya skola.Jag hatade skolan och de dumma tjejerna.

Det stället jag trivdes på var i stallet,där fanns hästarna och de snälla tjejerna.Där kände jag mig omtyckt och mådde riktigt bra.Men mina betyg i skolan blev ju inte alls bra,nej det liknade en tipsrad 1 X 2

Men som tur var har det gått bra för mig ändå,trotts usla betyg.

Har i dag väldigt svårt för elaka människor och har svårt även att lita på folk.För dom som mobbade mig var först mina vänner sedan ovänner.Smeker med handen ena dagen för att nästa dag slå,med samma hand...


Enklaste sättet att bli lycklig är att släppa det som gör dig ledsen.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards