Carina´s Blogg

Alla inlägg den 29 december 2013

Av Carina - 29 december 2013 18:45

Det blev ännu en dag i skogen.En härlig sådan dag,med taxdrev.Tänk att det är så roligt att jaga med hund.

Såg Noras drevdjur men på tok för långt håll,fick blåsa av henne efter nästan två timmars drev.Dizas drev hörde jag prasslet i skogen efter rådjuret,men såg inget.Nu är taxflickorna luftade och haft sitt roliga.


Älgkrytan jag lagade i går,var så himla god att den ska göras flera gånger.

Granatäpplen och aprikoser var en härlig smakupplevelse tillsammans,mums så gott.Ni bara måste laga denna gryta, Kent tipsade sina jaktkompisar om grytan och det är ett gott berytg.

  

Receptet hittar du här>>>


Min familj är visst besviken på mig,ja i alla fall två av fyra...

Jag som är en efterättstjej, har kommit av mig lite så här på jullovet. Har inte tid,är ju i skogen och jagar.

I går var jag ju förvisso hemma,men ingen efterrätt.I dag har jag inte ens tänkt tanken.

MEN CARINA/MAMMA INGEN EFTERRÄTT I DAG HELLER  !!!

Nej jag trodde ni hade fixat det,svarade jag.

Men det hade dom inte, de tar förgivet att jag fixar allt.Så vips trollade jag fram lite yoghurtglass ur frysen,så nu blir det glass.


 

Att fördöma och prata illa om andra kräver mycket mer energi än att gilla andra,det ger energi !


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards