Carina´s Blogg

Direktlänk till inlägg 17 november 2010

"hejja Cajina,hejja Cajina"

Av Carina - 17 november 2010 21:30

Då har man blivit gräsänka,Kent har åkt på jakt med Jasný.Fråga mig inte vart för det visste han inte själv.

Tänk om jag kom hem och sa att jag skulle resa bort på jakt men vet inte vart.

Han kommer hem på lördag kväll.


  

I dag spelade vi bowling med våra elever.Riktigt roligt och jag fick faktiskt in några stright och flera spärrar.Det var en annan klass från vår särskola där och spelade en tjej hejjade glatt på mig "hejja Cajina,hejja Cajina"inte illa med egen hejarklack   


Blev så sugen på smothies i dag så jag mixade i ordning en jordgubb och banan smothies,underbart god

           

Har tittat på 24 timmar i kväll med Anna Book och Maria Montazami.

Vilka goa och fina kvinnor dom är.Anna ska gifta om sig med sin man nästa år,hon berättade om hur hon skulle klä upp sig och fixa med sitt hår.Åh vad romantiskt. Dom satt sedan i jacuzzin och skålade för sina män.

Underbart med kvinnor som avgudar sina män,då är man verkligen lycklig.

Undrar om deras män avgudar sina kvinnor lika mycket? Det gör dom säkert   

Själv känner jag mig inte speciellt uppskattad eller avgudad av min man, kan nog räkna mig som en av hundarna här hemma.

Det är tur man har jobbarkompisar som ger mig uppskattning om dagarna.

En jobbarkompis kom in och gav mig beröm i dag för mitt effektiva arbete och min goda ordning.Åh du klär dig så fin jämt,man kan inte tro att du jobbar i skolan utan i en kläderbutik.

Ni ska bara veta vilken kläd vånda jag har varje kväll   

Vad ska jag ta på mig i morgon,jag har inga kläder osv osv


Kram

Carina


Hjärtat får aldrig rynkor



  








 
 
Annci

Annci

18 november 2010 08:35

Hallå där!

Kul med bowling. Det måste jag verkligen se till att komma iväg på snart. Och för dig måste varit extra kul, med hejjaklack å allt :-)

Jag är inte heller avgudad av min man. Tror vi är fler som inte är det, än de som är det. Tyvärr. Men jag kan känna att de som pratar om att de har det så - är det hela sanningen eller förskönar de livet?!

Den toppen du har på dig på den här bilden är så snygg. Var har du köpt den?!

Ha en fin torsdag!

Kram / Annci

http://www.hultstrom.nu

Carina

18 november 2010 22:44

Hej vännen :-)
Bowling är jätte roligt,något som i alla fall jag skulle kunna tänka mig att göra oftare.
Ja du har nog rätt Annci,det handlar nog mycket om att det ska låta bra.
Toppen är en "gammal trasa" som är köpt för många år sedan,minns ej vart.

Hoppas du får en trevlig helg.
Kram
Carina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina - 16 april 2020 07:00

Det är så overkligt, konstigt och skrämmande med covid-19.Jag har nog inte riktigt förstått allvaret i det. Man får höra om det på radion,tv och bland sociala medier.Det har på någotvis varit så overkligt, tills i går då vi fick det tragiska besked...

Av Carina - 27 mars 2020 06:30

Det var en månad sedan jag skrev sist och mycket har hänt i världen sedan dess. Jag försöker att inte tänka så mycket på covid-19.Visst är det fruktansvärt för dom som blir drabbade,men jag kan inte sluta leva eller stänga mig inne.   Vårt gymn...

Av Carina - 26 februari 2020 14:30

Gör mer av det du älskar att göra. Det som får dig att må bra. Livet är för kort för något annat. Att medvetet boka tid med sig själv för att må bra och njuta är en viktig del i att varauthållig. Att gilla vad man tar sig för, skapar en go känsla i...

Av Carina - 16 februari 2020 14:00

Träna hjärtat    Ditt hjärta är din kropps viktigaste muskel och med regelbunden motion får du ett starkare hjärta. Om du tränar och rör på dig dagligen halverar du risken att drabbas av hjärt- och kärlsjukdom jämfört med om du har en stillasittand...

Av Carina - 12 februari 2020 15:30


Igår började Weight Trainer PRO, bokade in mig på första grupp passet kl 18:00. Fem stationer hade vi och man var 40 sekunder på varje station sedan bytte man.Vi körde fyra varv och alla gjorde efter sina förutsättningar.Riktigt tufft men roligt.Vi h...

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards