Carina´s Blogg

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Carina - 4 oktober 2011 08:30

Det verkar bli en fin dag i dag.Känner mig på bra humör,solen försöker pressa sig fram i mellan molnen.

Dom pratar om lokala skurar under dagen men en betydligt finare och soligare eftermiddag.


Har ätit min sedvanliga frukost = fiberhavregrynsgröt med rivet äpple och lite mjölk, en rågformsmörgås med ost,utan smör,en mugg kaffe och ett glas vatten.


Nora och Jasný har lekt förfullt medans jag ätit min frukost och surfat runt på olika hemsidor.

Ska snart väcka Isabella,vi ska till Trångsund och bättra på solbrännan.

Sen blir det hem och duscha och göra sig redo för ett besök på Sabbatsbegs sjukhus.

Det ska bli mycket intessant och se vad doktorn tycker om min fot.

Har jag skött mig ??? eller får jag bakläxa???


Nu börjar fler höra av sig och vill boka in jakt  med taxarna,vilket är roligt,men jag kan ju inte klona mig,så det gäller att vara ute i god tid om man vill att vi ska komma.Hoppas snön inte kommer så tidigt så taxarna hinner få jaga längre i år.


Kram

Carina




Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Skapa flashcards