Carina´s Blogg

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Carina - 17 oktober 2011 21:30

Hämtade Camilla utanför jobbet vid 17 tiden.Sedan åkte vi vidare till Sickla.

Jag bjöd Camilla på bio, middag,dricka och popcorn.Tycker att hon behöver pysslas om,med tanke på att hon står ut med mig och mitt eviga svamlande om allt och ingenting   

Det blev sushi,väldigt gott tycker vi båda två

  Sedan blev det Svensson Svennson- I nöd och lust.

Gustav och Lena Svensson står inför sin 30-åriga bröllopsdag, men Lena orkar inte med Gustav längre utan vill att de ska skiljas. Det enda Gustav gör är att titta på sport – vilken sport som helst – och ger inte Lena någon uppmärksamhet alls. Gustav däremot tycker att allt är toppen och tycker inte att de kan ge upp bara en vecka innan sitt jubileum. Lena ger Gustav en absolut sista chans och de åker iväg på en kärleksweek-end där Gustav ska få bevisa att Lena är viktigare än fotboll och TV. Men på hotellet dyker fotbollslegend Tommy Franzén upp och ställer allt på sin spets.


En mycket bra film och jag fick mig ett och annat gott skratt-Kunde även se mig själv i denna-Lena  


Tack Camilla för en toppen mysig kväll och hoppas vi nu får till en helg i december du och jag.Kanske blir det en helg i London eller SPA i Sverige.Den som leve får se.


Kram

Carina

Av Carina - 17 oktober 2011 14:15

Nu går jag in på min sista vecka som sjukskriven.Är inte helt bra i foten,men det är bra mycket bättre,och nästa måndag ska jag åter till arbeter på Östra Gymnasiet. Ska bli roligt att träffa både arbetskamrater och elever igen.


När man är på jakt som jag var i helgen är det väldigt tidiga mornar,gick upp vid fem för att hinna ner till Nykvarn 7:30.Det blev denna helg även sena kvällar eftersom det bjöds på middag.Så jag är lite mör i dag.

I går hade jag fyra ungdomar som alla ville ha mat då vi kom hem från skogen vid 18:30 tiden.Middagen var klar först strax innan åtta.

Det är så trevligt att dom vill vara hemma hos oss tycker jag,hade bara önskat just i går att dom hade fixat maten,efterom vi blev så sena.Men jag har mig själv att skylla för jag sa inget till dem.


I dag var det dags att fixa nya naglar.Det blev vita toppar   

Har städat och tvättat här hemma,ska nu strax ut till bilen och dammsuga samt torka lite på panelen.Behöver även tvätta bilen i veckan.Vill ju att min bil ska glänsa   


I kväll ska jag på bio med Camilla,men först ska vi äta lite mat tillsammans.Och om jag får bestämma så blir det sushi.

Det är en rätt inbokad vecka med allt från bio till besök i Tierp samt massage.

Gissa om jag längtar   


Kram

Carina


Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards