Carina´s Blogg

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Carina - 20 oktober 2011 21:00

Har haft en toppen dag i Tierp.Var där strax efter elva och vi började med fika.

Därefter åkte vi och hämtade Lenas mamma för att åka till Älvkarleby och äta lunch.

   

På Laxön blev det lunch och kan ni gissa vad jag åt? Jo laxgratäng

mums så gott


Vi tog sedan en promenad i den vackra omgivningen


  Nora Mynta och Hilda med Lena


Denna skylt såg vi efteråt

  Tur vi hade att det inte blev "påsläpp" av vatten

     

Det var en kylig promenad,det märks att hösten är här.

Fick även besöka Lenas favorit klädesbutik-Moniques. Köpte mig en kort svart kjol och en top med spetts samt ett svart, brett skärp.


Lena lagade sin trattkantarellsoppa som hon bjöd på innan det var dags för mig att tacka och köra hemåt i mörkret.

  Jag med mina, förhoppningsvis, kommande avelstikar Nora och Mynta.

Mynta bor hemma hos Lena.


Tack snälla rara Lena för en riktigt trevlig dag alltid lika trevligt att täffa dig.

  



Fick i dag veta att Ambra,som för andra året i rad varit reservhund, ska deltaga i  Drev SM, som i år arrangeras av Skaraborgs taxklubb och tävla för Östsvenska taxklubben.


Kram

Carina


Av Carina - 20 oktober 2011 08:30

Tur att det bara var en dröm.....

Drömde att jag skulle adoptera en flicka från Malta på 7 månader.Skulle åka och hämta henne nu på morgonen.

Det här med små barn är ett avslutad kapitell i mitt liv.

Eftersom jag själv inte längre kan få barn,pga operation,så blev det tydligen en annan lösning,adoption.Tänk så knasigt det kan bli   Jag som verkligen inte vill ha fler barn utan njuter av dom jag har, och skaffar hundavalpar i stället.


Sitter här i köket och äter min frukost,om drygt en timme ska jag åka till Tierp för att hälsa på Lena.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards