Carina´s Blogg

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Carina - 18 oktober 2011 20:00

I bland undrar jag hur han tänker??? Vill man inte få ordning hemma först?

Hjälper gärna andra med att få det fint,men här hemma då? När ska vi få det klart i vårat kök,hall och trapphus?

I kväll är Kent i Sköndal och fixar el i ett kök   


Jag har registrerat hundar som startat på spårprov hos SKK.Uppdaterat min hemsida och sen blev jag fast framför datorn/FB och då bara rusar tiden i väg.


Det är Lina vecka nu och då försvinner döttrarna.

Dagens middag blev Ugnsbakad lax med mangosalsa och matkorn.Det skulle vara färsk koriander,men jag fixar inte den smaken   hoppade över koriander och fick genast en pik från Kent.Då kanske du kan utesluta parmesan nästa gång det står det i Linas recept???   Tänk jag hör inget....


Laxen var i alla fall väldigt god   


Kram

Carina



Av Carina - 18 oktober 2011 14:15

Har nu på förmiddagen varit ner till Nykvarn för att träna Ambra.Hittade lite trattisar och kunde inte motstå att plocka dem.Tänkte överraska min mormor med en liten påse.Innan jag lämnade Nykvarn var jag förbi Isabella på jobbet och tog en fika.Det har blivit ombytta roller,normalt hälsar ju barnen på sin mamma på jobbet.

Fick mig ett riktigt gott skratt då jag träffade min 86 åriga mormor.Vet inte om hon blivit lite snurrig,eller så tycker hon att jag ser väldigt gammal ut   Hon frågade nämligen mig hur många år till jag tänkte jobba,ja för du ska väl snart gå i pension??? Haha jag blev alldeles ställd och glömde bort min ålder,men mormor jag är ju 41 eller 42 å är jag ju, och du vet man måste jobba till minst 67 år.Men hade jag haft en rik man skulle jag sluta jobba redan nu.

Satt sedan hela bilresan från Högdalen till Skogås och skrattade åt min mormor   

Hon blev i alla fall väldigt glad över trattisarna och skulle genast ta hand om dem.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards