Carina´s Blogg

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Carina - 9 oktober 2011 20:45

På stående fot hela långa dagen.Ja kanske inte riktigt men nästan.


Skönt att vakna upp och må bra efter en fest.Drack endast loka i går,åt ingen choklad men gissa om det såg gott ut då dom doppade jodgubbarna i chokladfontänen.Åt enbart jordgubbar och sa till mig själv då det vattnades i munnen, se men inte röra   Är det en sockerfri månad så är det   


Vid nio tiden i morse åkte vi till Nykvarn.

Mötte Tomas på skjutbanan.Passade på att skjuta med mitt kulgevär.Det gick väl rätt skapligt,men fy så det smäller  


Sen var det dags att ta i mot min älskade lilla Nora som varit hos Tomas och hans familj.Ett stort tack till er.Barnen hade blivit väldigt glada över en valp i huset, medans frun inte tyckte det var lika kul.Tomas hade nämligen skojat och sagt att han köpt en hunvalp av mig.Så jag ligger nog inte på hennes plus lista   


Innan vi åkte från skjutbanan så plockade vi lite trattisar

  Tänk att så här mycket svamp blir så är lite...


  Då dom rensats och legat i stekpannan.Jag tycker det är så roligt att plocka trattisar och har riktigt svårt  att slita mig från skogen.


Vi blev sex personer runt middagsbordet i kväll.Riktigt trevligt tycker jag.

Isabella och Gabriellas pojkvänner åt middag med oss.


Nu är det äntligen en stund över till att sitta i soffan


Kram

Carina

Av Carina - 9 oktober 2011 15:15

  Jag Tobias Gabriella och Isabella redo att gå på bröllop


    



  Bröllopet hölls i Stadshuset i mellan Per och Katarina


  Så vacker är Katarina denna dag



 


   

  Familjen Nylen


  

Katarina försökte skrämma sin man,men det går inte


       

     

Efter middagen på Gondolen blev det fest på Söders höjder.


Nu önskar vi herr och fru Nylen all lycka

  Denna tavla målade en kille under kvällen till paret


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards