Carina´s Blogg

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Carina - 2 oktober 2011 19:45

Att vakna av att telefonen ringer tycker jag är väldigt obehagligt.

HJÄLP nu har det hänt något!!! Är min första tanke.Klockan 06:20 ringde det på hemtelefonen,men när jag väl fick fatt på telefonen, bröts samtalet och sen var det omöjligt att somna om.

Det var en valpköpare som hade sin mobil i fickan.Knapplåset gick upp då han gick med mobilen i fickan och jag stod tydligen först på lisatan så där av uppringningen vid den tidpunkten  

Jaja sånt händer även mig.Jag har en förmåga att ringa upp en valpköpare vid Johan Aminoff rätt ofta,så även i dag.Så nu har jag ändrat på det.Jag står nu först och ringer upp mig själv i stället då knapplåset går upp.


Vi åkte ut till skogen/Lissma i dag för att släppa taxarna.Men inga djur fanns där.

Bara en massa folk och hästar.Alla vill ut i skogen och njuta av det vackra vädret.

Även vi passade på att plocka lite trattisar medans valparna fick busa runt.

  Så i morgon bli det trattkantarellsoppa   


Nu har Norma åkt hem och det kommer att bli betydligt lugnare nu.Tror Nora och Jasný haft en riktigt rolig vecka tillsammans med denna pigga och intensiva tjej.


Kram

Carina

Presentation


Carinas Blogg

Gästbok

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vädret


Ovido - Quiz & Flashcards